New Wave of energy for this old = Gold Blog

درود بر عزیزان

این وبلاگ را چند سال پیش ساختم و تمام مطالب سال های قبل را در آن جمع آوری کردم

مدت‌ها بود که به آن نرسید بودم تا امشب که دو تا نظر آمد که مجبور شدم به آن رسیدگی کنم و الان که  ساعت نزدیک سه نیمه شب است قدری سروسامان گرفته و اولین پست سال ۲۰۰۱ را در آن می زنم. از دوستان فیس بوکی خواهش می کنم که اگر سوال و موردی را دارند که می خواهند نظر اشو و یا دیگران را در موردش بدانند از پنجره‌ی جستجو در سمت راست استفاده کنند که خیلی جالب عمل می کند.

استفاده از تگ ها هم راه خوبی است برای دسترسی سریع به آنچه که دوست دارید بدانید یا ببینید.

تعداد زیادی عکس هم هست که شاید دیدنشان جالب باشد

♡♡♡♡

پس تا به زودی

♡♡♡♡♡♡♡

2 Comments

May 17, 2012 · 2:51 am

2 responses to “New Wave of energy for this old = Gold Blog

  1. فقط ۱۲ سال اشتباه شد از ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۲ ♡♡♡♡♡

  2. دوستان عزیزی که مطالب را می خوانند می‌توانند با زدن دگمه ی مخصوص در پایین هر مطلب آن را به فیس بوک بفرستند تا بقیه هم استفاده کنند♡♡♡♡

Leave a Reply

